Uit het leven van een Krok(ed)je: Reis door de tijd

woensdag 1 april 2009

Reis door de tijd

Allereerst; ik kreeg afgelopen week een leuke reactie van Hyves vriend Edward. Leuk. Daar doe je het toch allemaal voor...



Hè ik ga gewoon nu even stil zitten genieten....





Genoeg geluierd! Ik neem deze gelegenheid even te baat om wat foto's neer te zetten van vergeten auto's. Dat komt omdat ik afgelopen zaterdag op onderdelenjacht ben geweest voor onze golf. De aanstekerplug was beschadigd, en als je je Tomtom wilt opladen onderweg... Nou ja, je snapt het wel.

Ik dus naar het welbekende onderdelenparadijs de Liede tussen Badhoevedorp en Haarlem. Een nieuwe aansteker (inclusief asbak was snel gescoord dus op de terugweg wandelend naar de auto viel mijn oog ineens op een echt zeldzame auto: de Fiat 850!
Natuurlijk heb ik mijn trouwe K750i even gebruikt om een foto te maken van dit stukje erfgoed en de illustere voorvader van mijn Grande Punto:

Toen ik eenmaal de camera in mijn hand had, ben ik ook nog even langs de Renault 14 gewandeld die even verderop stond. Lees ook dit topic eens door. Er zijn nog meer vergeten automodellen te bedenken!


Meer zeldzaam spul ben ik die dag niet tegengekomen jammer genoeg. Ondanks dat ik toch een extra rondje heb gereden.
De nieuwe asbak zit er inmiddels in, dus de Tomtom zit hopelijk nu ook niet meer halverwege een rit zonder stroom

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage