Uit het leven van een Krok(ed)je: Koersballen

zaterdag 23 mei 2009

Koersballen


Een van de vele activiteiten in de Vijf Bogen is koersballen. Nog nooit van gehoord? Nou, dan ben je niet de enige. Ik had er inmiddels wel eens van gehoord, maar om nou te zeggen dat ik wist wat het allemaal in hield, nou nee. Sinds gisteren weet ik wel beter!
Ook dat heeft weer wat uitleg nodig. Gisteravond was het jaarlijkse bestuursetentje van de Vijf Bogen. Dit jaar was het anders dan voorheen. Het etentje vond plaats in het Dorpshuis zelf (heerlijk bereid door Frits) en vooraf hebben we ons vermaakt met koersballen. Uiteraard zijn ons de spelregels uitgelegd.
Uiteindelijk hebben we dus gespeeld, en omdat Teo niet meedeed, heeft hij de camera ter hand genomen. Hier zijn dus een paar plaatjes:
Alle begin is moeilijk

Mijn eerste worp, en die ging best aardig

Arie doet ook zijn best

Resultaten worden gemeten

Paul

Astrid doet ook een koersballetje mee

Soms is het zo spannend dat er gemeten moet worden om de uitslag te bepalen

Daarna mochten we aan tafel. Een mooie tafel!


Tijdens de maaltijd had Teo de wensen van alle bestuurleden op een flipover staan. Aan ons de opdracht om uit te vinden van wie de uitspraak was, en dat lijkt makkelijker dan het is.



Al met al een geslaagde avond. Had ik al gezegd dat we errug lekker hadden gegeten?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage