Uit het leven van een Krok(ed)je: Verzamelupdate

maandag 27 april 2009

Verzamelupdate

Ik heb klachten gekregen over het geringe aantal updates. Tja. Druk hè, dan krijg je dat. Je tijd verdelen is soms lastig. Tussen werken, een klusje hier en daar, Wilco helpen en natuurlijk Ajax, en een paar verjaardagen blijft weinig tijd over om eens creatief met woorden te zijn.
Aangezien ik hier al vaker beterschap heb beloofd en dat er ook nooit van gekomen is laat ik dat hier maar achterwege.
Wat ik wel doe is een korte opsomming van de afgelopen weken. Beginnen we maar even met:
Ajax
Met Aldo ben ik een week of twee geleden naar Ajax-Willem II geweest. Hij heeft de middag van zijn leven gehad! Het was helemaal perfect dat Ajax die wedstrij met 7-0 won(ja je leest het goed, jammer genoeg ging dat gisteren niet lukken)!
Natuurlijk had ik de camera meegenomen, hierbij een kiekje van de "kleine chef" bij de Arena.


Jarig...
Ach ja, tussendoor ben ik ook nog even jarig geweest. 44 inmiddels. Tja, het voelt eigenlijk niet anders dan toen ik 43 was. Iedereen die ik nog niet persoonlijk bedankt heb bij deze dan maar: allemaal bedankt!

Motor
Sinds afgelopen zaterdag ben ik eigenaar van de MR-66-YY, een BMW K75RT.
Huh? zie ik je denken, wat is dat dan weer? Nou, dat is mijn nieuwe motor. Afgelopen zaterdag heb ik 'm opgehaald in Haarlem en nu staat-ie te wachten op de eerste rit door de omgeving. Kan Astrid ook haar motorlaarzen eens uitproberen... Binnenkort zal ik wel even foto's maken. en hier neerzetten. Ik zag een weblog van een mede K75RT rijder dus die zal ik hier ook nog wel even linken. Misschien moet ik het hier ook maar bijhouden?
Goed, daar gat-ie dan.
25-04-2009: Aankoop. km stand 99265.

Biljarten
Ja, het seizoen zit er bijna op maar afhelopen zaterdag hebben we iets heel leuks gedaan: Paling biljarten (een echt, in Baambrugge bedacht, spel) en kruk en stoof. Erg leuke afwisseling en het was een gezellige middag. Hierbij nog even een paar foto's, gemaakt met de telefoon:



Hyves
Op Hyves ben ik natuurlijk ook niet altijd even actief, maar de laatste weken heb ik toch weer een paar heel bijzondere vrienden toegevoegd. Kijk maar op de link van Hyves hier rechts.

Koninginnedag
O ja dat wordt weer een drukke dag voor ons. Hopelijk met een oranje zonnetje. Wie weet volgt die update dan wat sneller.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage