Uit het leven van een Krok(ed)je: Koninginnedag en meer

zaterdag 2 mei 2009

Koninginnedag en meer

Moet ik nu ook nog vertellen over mijn ontzetting over wat er afgelopen donderdag gebeurt is in Apeldoorn? Ik denk het niet. Ook onze Koninginnedag in Baambrugge is vroegtijdig afgebroken. Ik zelf was even naar Abcoude gereden voor een kort bezoek aan de vrijmarkt en net terug toen ik werd aangesproken door Arjen. Hij vertelde wat er gebeurt was. Het was heel onwerkelijk. Ik ben snel het dorpshuis in gegaan. De TV was al aan. Daar heb ik alle bekende beelden gezien. Ontsteld. Niet zo gek dus dat na het bekend worden van het aantal slachtoffers het resterende programma is afgelast.
Gelukkig hebben we nog wel kunnen tobbedansen. Ik zal de foto's die ik heb gemaakt wel even apart neerzetten. Hopelijk hebben we volgend jaar een normale koninginnedag.

Om nu toch nog ergens een foto van neer te kunnen zetten: gisteren hebben we ons eerste duoritje op de BMW gemaakt. We zijn binendoor naar Egmond aan Zee gereden, hebben daar een drankje gedronken en een ijsje gegeten en zijn toen weer terug naar huis gereden.
Voor alle mensen die 'm nog niet gezien hebben:



Vandaag heb ik mijn verstelbare ruit gangbaar gemaakt. Kwestie van oud vet verwijderen. Dankzij deze tip was het allemaal goed te doen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage