Uit het leven van een Krok(ed)je: Uit het leven van een parttimer

woensdag 12 november 2008

Uit het leven van een parttimer

Tja, met mijn dienstverband bij SIS zijn we allebei parttimer geworden... Voor 36 uur in een 40 urenrooster houd je na twee weken 8 uur over. Vandaag was onze eerste roostervrije dag samen. Een daag om eens al die dingen te doen waar je normaal gesproken op zaterdag ook niet aan toekomt.
Vandaag was winterbanden dag, vanmorgen hebben we eerst de wielen van de Golf en de oude wielen van de Astra ingeladen om naar Arends Autobanden te gaan. Daar worden m'n bijna nieuwe Michelin PA3's omgezet op de volkswagen wielen. Die gaan ze er zaterdag op zetten. Zijn we wel klaar voor de winter, autotechnisch gezien dan... Hoewel, Misschien moet er op de Golf ook nog wel een nieuw ruitenwisserblad achterop worden gezet, misschien dat ik die moeilijke operatie zelf kan verrichten...

Tussendoor zijn we op nette kleding uit geweest bij de Makro. Voor de momenten dat 't wat netter moet een colbertje gescoord. Ook handig in Davos volgende maand!
Daarna heb ik de laptop van Jenny en Carin hersteld van een AVG foutje.
Daarna ben ik met de Fiat naar Hoogendoorn gereden alwaar de nieuwe winterbanden werden aangemeten. Nou rijd ik voor Sis in een Fiat Grande Punto, de fully loaded versie (dankjewel Arno!), en die is ontworpen door Giugiaro.


Inmiddels heb ik Vredestein Wintrac Extreme eronder. Ontworpen (aldus de wang van de band) door Giugiaro! Is dat nou toeval of opzet?

Dat dus voor wat betreft Auto's en (winter)banden.

Dan nog even dit: in het kader van de aanstaande wintersportvoorpret heb ik op mijn beide Vista PC's (thuis en bij SIS) de sneeuwhoogten gadget geïnstalleerd in de sidebar. En jawel: het heeft vandaag gesneeuwd! En dat is altijd goed om te horen, nietwaar?

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage