Uit het leven van een Krok(ed)je: Deukje...

maandag 17 november 2008

Deukje...

Vanmorgen een beetje schade opgelopen...
Nou was ik daar vanmorgen goed geluimd onderweg naar mijn werk. Echt, ik was mooi op tijd, de auto werd al lekker warm, ik had een muziekje op staan, alles ging lekker lekker lekker, prima prima prima. Bij de bocht onder het spoor bij Loenersloot ging het echter mis. Een tegmoetkomend Volkswagen Transporter nam de bocht serieus te krap. Ik stopte nog, maar toen hij weer begon te rijden, nam-ie alsnog een stevige hap uit het achtersscherm van 't Puntootje. Dat gecombineerd met een achterbumper die half op straat lag zag er goed beroerd uit. Met de afhandeling en de hulp van Arends Autobanden service bij het vastplakken van de bumper is alles toch nog goed gekomen.

Vanmiddag ben ik even naar Care schadeservice geweest. Zij hebben de bumper er weer opgezet, de afgerukte bedrading van de lampen weer gefixt en zorgen dat de rest van de schade gerepareerd wordt. Gelukkig heb ik nog een mooie foto van de schade.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage