Uit het leven van een Krok(ed)je: Nog een jaar 6310i

maandag 27 februari 2006

Nog een jaar 6310i

Vanmiddag even bij Vodafone geweest. Mijn abonnement verlengd en besloten om maar niet voor een verlenging met twee jaar en een nieuw toestel te gaan. Nu was er ook de mogelijkheid om een jaar te verlengen, het zogenaamde SIM only. Wie dan leeft wie dan zorgt, dus dit leek me wel een goede oplossing. Mijn abonnement is wel meteen 40% goedkoper geworden, en da's in deze dure tijden ook wel lekker!

Dus ik bel nog wel een tijdje met deze:

En ach hij is ook nog prima. Bovendien heb ik nog een 6210 op reseve liggen.

Gisteren even bij Petra en Frits geweest. Cassie heeft kennis gemaakt met Sandy. Wat een leuke slungel is dat geworden. Helaas geen foto's van beiden samen, maar deze close-up van Cassie is wel mooi gelukt!


Alle updates bij SBS zijn gelukkig goed gegaan. De leuningen monteren is een takkewerk geweest. Gelukkig was Wilco in de buurt om te helpen. Gelukkig kon ik hem daarna helpen met zijn tuin en de afvoer van overbodige straatklinkers en wat overgebleven zand. We hebben meteen de voorraad zand die hier nog in de kruiwagen stond afgevoerd. Al met al een nuttig weekend.

1 reacties:

Op 28 februari, 2006 00:45 , Anonymous Anoniem zei...

Moet jij toestemming geven voor er een reactie zichtbaar wordt?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage