Uit het leven van een Krok(ed)je: Gladheid alweer lang voorbij

donderdag 2 februari 2006

Gladheid alweer lang voorbij

Na de gladheid van vorige week zijn we inderdaad alweer 8 dagen verder. Nee, ik heb niet stilgezeten die 8 dagen.

Natuurlijk heb ik gewerkt, van alles en nog wat trachten op te lossen. In het weekend heb ik niet veel gedaan. Ik ben alleen bij Imelda geweest en heb bij haar een kleine elektrische storing opgelost, en even geassisteerd bij het updaten van Norton antivirus.

Zondag was een heerlijke rustige dag. Ik begon met het kijken naar skiwedstrijden op de ORF. Handig zo'n schotel...
Totdat de telefoon ging. Petra; ze kregen geen geluid uit de installatie bij de Slotruiters. Dus maar evn in de auto geklommen en naar de Oude dijk gereden. Gelukkig was het probleem al opgelost voordat ik m'n jas uit had. Probleempje "B" luidsprekers aanzetten wat niet hoeft. Nog even koffie gedronken en naar huis.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage