Uit het leven van een Krok(ed)je: Druk geweest?

maandag 23 januari 2006

Druk geweest?

Nou ja, dat kun je wel zeggen. Eerst maar eens bijschrijven (bijpraten klinkt zo stom hier

Het borreltje met hapje bij Stefanie was gezellig. We hebben ook de film van de vakantie in Wald, 2001 gezien. Erg gelachen!

De afgelopen dagen erg druk geweest met het opbouwen van een tweetal editsets bij de NIO. Dat ging allemaal niet zo snel als verwacht, dus vanavond pas waren we klaar met de klus.

Dit weekend ben ik druk geweest met de satelliet ontvanger boven. Deze ligt nu ook op een mooi steuntje van Vogels. Leuk dat hetzelfde steuntje na al die jaren nog steeds gemaakt wordt. Handig als je wilt uitbreiden. Die steun had ik al een maand in huis due het werd wel tijd om'm erop te zetten! Dat is dus gisteren gebeurd. Daarna hebben we nog een borreltje gedronken bij de huisoppas van nummer 10. Tijdens dit bezoek heb ik deze foto ook gemaakt met het mobieltje van Wilco. Op de nachtstand, dus vandaar dat de foto zo korrelig is.


Zaterdag was wel een drukke dag. Eerst zijn we met Kyra naar de Puppie cursus geweest. Je hond leert niets, maar jij des te meer. Je zou het bijna ook willen met je volwassen hond. Nou ja, misschien steken we er wel wat van op voor Cassie.
Daarna heb ik mijn auto eens flink onder handen genomen. Vooral de buitenkant is nu weer om door een ringetje te halen! Bovendien staat-ie weer eens helemaal in de was. De winter is uiteindelijk nog niet voorbij!
Overmorgen gaat-ie naar Jan voor een grote beurt, dus dan wordt ook de inwendige kant van de machine verzorgt.

Ik ben wel benieuwd of Petra en Frits al geslaagd zijn voor winterbanden, en wanneer de ADSL komt. Ja ik heb weer eens bijgepraat met mijn zus! Meteen vernomen dat ze in de krokus vakantie lekker gaan skiƫn. Goed gedaan!

Dat was het wel weer even voor nu. Hopelijk deze week meer!

Check overigens ook de weblog van Arno even. Hij heeft weer iets bijzonders!

Ik zeg....... Mazzel!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage