Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 is bijna voorbij...

zaterdag 31 december 2005

2005 is bijna voorbij...

31 december
Zo'n oudjaarsdag is altijd een rommelige dag, en vandaag helemaal lijkt het wel. Voor sommigen nog een gewone werkdag (hè Inge?) en weer anderen bereiden zich voor op een leuk potje knallen (Hans bijvoorbeeld). Ik blijf maar een dagje thuis en binnen, want ik ben nog niet heel veel waard. De kou krijgt mij de laatste dagen toch in zijn greep. Ik ben gisteren maar een groot gedeelte van de dag in bed gebleven en gelukkig gaat het weer wat beter...

Vandaag dus maar een beetje achter de PC zitten, schrijven op deze weblog, en luisteren naar Radio 2. Daar komt vanavond ook één van de platen waar ik, op heb gestemd voorbij, "the day before you came" van Abba. Lees mijn motivatie hier maar (wel even naar beneden scrollen).
Overigens is het wel prettig dat je een radiostation 6 dagen kunt laten draaien op "slechts" 2000 verschillende titels. Mijn klacht is altijd dat die radiostations zoveel dezelfde muziek draaien, maar als ik de top 1000 van Veronica, de top 4000 (!) van Radio 10 Gold en nu de Top 2000 op Radio 2 hoor is er meer mooie muziek die niet in de reguliere playlists staat die best wel eens wat meer gedraaid mag worden. Tijd voor goede voornemens bij de radiostations? Het zal wel niet...

Na een jaartje bij UBF mag ik er nog een jaar aan vast plakken. Dus ik heb er weer een contract voor een jaar gekregen. Ik ben benieuwd hoe het gaat want er staan een hoop dingen te gebeuren in 2006, wie weet hoe dat voor mij uitpakt. Het kerstontbijt was in ieder geval heerlijk, en het kerstfilmpje hilarisch (naar verluidt zoals altijd) Foto's zijn er ook en ik zal er wel even een paar hier bijzetten.

Vanavond gaan we naar WiDi om met z'n vieren het oude jaar uit en het nieuwe in te luiden. Misschien nog een half uurtje naar het dorpshuis maar zeker geen gekke dingen. Overmorgen roept de plicht immers weer!

Iedereen een gelukkig en vooral gezond 2006 gewenst. Mocht het met geluk en gezondheid tegenzitten, dan wens ik je de kracht en de energie om daar mee om te gaan.

Happy new Year!

Ed

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage