Uit het leven van een Krok(ed)je: Reünie update

dinsdag 7 februari 2006

Reünie update

Het gaat goed met de reünie van onze oude Pius school klas. Inmiddels heb ik al e-mails gehad van Frank de Lange en Erik Nibbering. Leuk dat ze ook (proberen te) komen!
Ik moest ineens aan het verloop van het feest denken; al die veertigers (want dat zijn we natuurlijk immers allemaal) herinneringen ophalen aan heun schooltijd. Misschien moet ik maar eens wat muziek uit die tijd bij elkaar brengen en op een CD'tje kwakken. Greatest hits of '71-'77? Lijkt me wel grappig. Dat idee bekroop me bij het horen van Kung-fu fighting van Carl Douglas (wie kent 'm niet?

Voor de mensen uit de klas die dit lezen link ik hierbij even naar Caroline Karthaus, Frank de Lange, en Erik Nibbering. Ik vraag me af of er nog meer oud klasgenoten zijn met een plekje op internet. Ik plaats de links hier wel. In ieder geval gaat het allemaal door!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage