Uit het leven van een Krok(ed)je: Leuke reacties

dinsdag 14 februari 2006

Leuke reacties

Goh, de laatste dagen krijg ik leuke reacties op mijn weblog! Eerst was daar vorige week iemand bij de NIO die foto's van onze kabeltrek activiteiten heeft gemaakt. Leuk, ik zet ze op m'n weblog. Krijg je meteen als antwoord: "O ja joh? Waar dan?" Afijn de foto's zijn onderweg, ik hoop ze vlot hier neer te kunnen zetten.

Toen belde gisteren Paul van Avid ook nog. De lang verwachte Dongle updater is binnen. Tussen neus en lippen door vertelde hij ook nog even dat hij m'n log had gevonden. Ik heb ooit de URL achtergelaten op de Weplog van Alex. Positieve reacties alom. Leuk als je toch gelezen wordt. Kreeg ook complimenten voor onze eigen hond ;-).

Gisteravond ontving ik ook nog een mailtje van oud klasgenote Caroline. Zij is ook over mijn log gesurfd en heeft van alles en nog wat gelezen. Ik kon het zien aan de statistieken! Helaas vergiste ze zich bij Kyra Die is (helaas) niet van ons. Maar gelukkig is ze dichtbij en komt ze graag bij Cassie over de vloer. Handig als je dicht bij elkaar woont.

Nog steeds zijn we druk bezig met de organisatie van de reünie. Ik zal binnenkort eens een pagina openen en daar alvast eens wat foto's proberen neer te zetten. Ook oude als ik ze kan vinden.

Voor de rest ben ik een beetje aan het verbouwen geweest. Hier en daar heb ik wat opgeruimd bij de NIO.


Morgen eens uitzoeken hoe en wat er geïmporteerd kan worden vanaf een XDCAM schijfje.

De rest van de week is ook alweer gevuld met allerlei activiteiten. Op het werk en ernaast. Deze week in ieder geval onze laatste skiles. Dan is het winterseizoen (helaas) alweer bijna voorbij. Helaas zit een extra tripje naar Garmisch er tijdtechnisch niet in dit jaar. Nou ja. Gelukkig gaan we eind juni alweer lekker naar Zweden. Genoten heb ik ook van de aflevering van Top Gear van afgelopen zondag. Omdat er een Audi in schitterde heb ik ook Bert maar even getipt... Overigens had diezelfde Bert ook een van de eerste Audi Q7's in Nederland een weekeindje mee. Snel even een paar fotootjes gemaakt! Ben ik de eerste die foto's van dit exemplaar op het web heeft staan??? ;-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage