Uit het leven van een Krok(ed)je: Hebberig geworden

zaterdag 11 februari 2006

Hebberig geworden

Ik moest vanmorgen even naar de Free Record Shop. Daar moest een DVD'tje terug dat Astrid anders toch al dubbel had. Zulke dingen kun je het makkelijkst doen in Amstelveen. Ruime parkeergelegenheid is altijd voorhanden. Op de weg terug liep ik even langs de modellenwinkel van de Groot. Ergens blijf je een klein jongetje, dus ik moest gewoon even kijken. En ja hoor daar stond-ie: de aanwinst voor mijn modellenkast: Een echte Fiat 600D (waarbij de D niet voor Diesel staat!). Jeugdsentiment in Optima forma!

Hoeveel nachtjes is het nog slapen tot mijn verjaardag?

Overigens, voor automobiel jeugdsentiment op schaal kan ik je de site van Revell wel terecht. Wat dacht je hier bijvoorbeeld van?

1 reacties:

Op 14 februari, 2006 00:14 , Anonymous Anoniem zei...

hoi Ed,
een tijdje niks van me laten horen maar volg je weblog nog wel. Is er nog een andere manier om contact te leggen?
Groet Erik

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage