Uit het leven van een Krok(ed)je: Op weg naar Zweden. Maar eerst...

zaterdag 18 juni 2005

Op weg naar Zweden. Maar eerst...

Keek ik vanavond in mijn mailbox, lag daar een mailtje van Anja (dochter van El, alsof ik dat niet wist...) Ik kreeg een setje foto's van Hans en El zoals zij zich vanmorgen hebben aangekleed en op de motor zijn gestapt richting Kiel.


Wij gaan aanstaande dinsdagochtend, de bruid en haar zus morgen met het vliegtuig, en de bruidegom stapt dinsdagavond in zijn nieuwe V50. Kortom, de grote volksverhuizing naar Zweden is begonnen. Dank voor de foto's Anja!!!

Gisteravond ben ik bij Arno geweest. Het doel van dat bezoekje was tweeledig. Ten eerste had ik Arno een hele tijd niet gezien, alleen aan de telefoon gesproken, en ten tweede om zijn videocamera op te halen. Die heb ik geleend voor het grote project "Trouwfilm". Ik wil met drie miniDV camera's de hele ceremonie (laten) opnemen, en dat vervolgens monteren voor een film die voor aanvang van het feest vertoond moet worden. Wordt ook nog een hele klus om dat allemaal aan elkaar te plakken, maar misschien kan ik dat wel op mijn werk doen. Overigens is het idee en de opdracht afkomstig van het bruidspaar zelf...

Maar goed, ik dwaal af geloof ik...

Eerst en vooral ben ik erg blij met het feit dat ik nu al Eurosport heb, al is het maar in het Duits. Nu kan ik zoveel als mogelijk zien van de 24 uur van Le Mans van dit jaar. Raar, maar onvermijdelijk om er dit jaar niet te zijn. Hopelijk zijn we in staat om volgend jaar de traditie voort te zetten...
Overigens, als je wilt kun je naar Radio Le Mans luisteren via de wesite van Autosport.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage