Uit het leven van een Krok(ed)je: Werk aan de winkel

dinsdag 12 januari 2010

Werk aan de winkel

Dat werken gaat best wel snel wennen. Na een week ken ik gelukkig al weer wat gezichten bij Technicolor. Fijn. Voel je je niet zo'n vreemdeling! Nu heb ik nog weinig stress na zo'n "eerste week plus twee dagen".
Twee keien van collega's die geduldig mijn vragen beantwoorden en me op weg helpen. Tussen de bedrijven door word ik aangesloten op allerhande systemen. E-mail, mijn inlogcode enzovoort had ik al vanaf dag 1, maar ik kan nu ook op de sharepointsite, het intranet en de OCS. Instant messaging is onderweg, en ik kan in het servicedesk systeem, net als in de urenregistratie. Goddank bestaat er nog zoiets als favorieten. Meteen goed instellen.

Gisteravond ook bij iemad geweest die ander werk aan het doen is: Hans. Hij is voor zichzelf begonnen en ik heb hem geholpen met het maken van een factuursjabloon. Toen ik er was heb ik meteen het internet weer aan de gang geholpen. Daarna moest er getest worden...

Ik geef toe de foto is niet van al te beste kwaliteit maar toch leuk

Morgen val ik meteen met mijn neus in de boter; na anderhalve week meteen mijn eerste feestje. Het nieuwjaarsfeest bij Technicolor!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage