Uit het leven van een Krok(ed)je: "Ik sta nooit leuk op de foto"

vrijdag 25 december 2009

"Ik sta nooit leuk op de foto"

Zojuist de Serious request banner vervangen door de banner van de Top 2000. Uiteraard staat ook hier de radio op 2 deze week. Raar hè maar ik heb altijd het idee dat er muziek langs komt die je de rest van het jaar niet of nauwelijks hoort. Een beetje het Sky radio idee; "draai elke dag diezelfde 20 slappe platen, niemand die het hoort". Wat mij betreft is variatie qua muziek altijd wel welkom! Blij overigens dat die Top 2000 vandaag al begonnen is, want die kerstliedjes op Sky radio heb ik wel gehoord zo onderhand. Kan iemand me vertellen waarom dat overigens overal altijd maar aan moet staan? Diezelfde slappe muziek met diezelfde twintig reclames per reclameblok elke dag? Ik moet er niet aan denken! En dan die jingles; die zijn helemaal gadver!


Maar nu on topic: Ik heb gisteren na een poging of 3 een goeie foto weten te maken van Inge:


As en ik zijn dinsdag naar Beeld en Geluid geweest. Daar stond in de hal het decor van het programma Top2000 a go go opgesteld. Natuurlijk even een foto gemaakt:

Jammer genoeg mocht ik boven niet fotograferen...

Verder nog een leuk winters plaatje van de hond van Bart op het ijs. Helaas is de ijspret niet doorgegaan...


Zo, dan gaan we nu de spullen in pakken en Kerst vieren in de Horn. Ik zal de camer meenemen....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage