Uit het leven van een Krok(ed)je: Gevarieerd zondagje

zondag 13 december 2009

Gevarieerd zondagje

Het was een gevarieerd dagje vandaag. Eerst heerlijk uitgeslapen, via de douche en de ontbijttafel zijn we naar Kockengen gereden. De kerstlichtjes deden het niet meer. Jammer genoeg waren er twee stukgegaan en twee anderen volledig doorgebrand. Met LED verlichting zijn we dat niet meer gewend. Na het vervangen van die twee doorgebrande bleek dat er nog twee stuk waren, doorverbonden. Redding was niet meer mogelijk, we hebben de set weggegooid en er een LED setje ingehangen. Daarna fluks naar de Gijsbrecht van Amstelmanege in Ouderkerk a/d Amstel voor de springwedstrijd.

Echt, oude tijden herleven nu Daan én Marina ponyrijden. Jammer genoeg wisten we niet van de deelname van Daan anders waren we eerder gekomen. Natuurlijk heb ik tijdens het losrijden nog even een plaatje geschoten van Marina op Dusty.

We waren niet de enige toeschouwers natuurlijk:

Vanmiddag toen we weer thuis waren zijn we gebeld door Marina dat ze derde is geworden uit 34 deelnemers. Goed gedaan!

Even een kleine update: Daan is tweede geworden (heeft dus Marina achter zich gelaten). Hulde!

Met mijn herstel gaat het goed, "bevrijd van het gips" en gisteren en vandaag heb ik alweer auto gereden. Fijn, maar nog een beetje onwennig na 5 weken niet rijden. Nu moet ik nog goed oefenen om mijn pols weer soepel te krijgen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage