Uit het leven van een Krok(ed)je: Vanavond even geen kermis

vrijdag 28 augustus 2009

Vanavond even geen kermis

Heb je het weer gezien? Nee, wij hebben besloten even een avondje over te slaan. Nat worden is comfortabeler onder de douche uitendelijk.
Wat ik nu wél heb is tijd om wat foto's neer te zetten van de afgelopen dagen.

Dit was bijvoorbeeld Inge die ook een foto ging maken met haar mobiel. Waaom nou uitgerekend van mij weet ik ook niet...

Deze van Astrid is genomen bij onze favoriete goktent. We gaan daar graag proberen om de maximale score te halen. As is errug goed dit jaar. Ze trekt die 250'ers eruit alsof het niets is.

En natuurlijk was Wilco er ook...

Gisteravond was ook wel weer gezellig. Je loopt op zo'n kermis natuurlijk ook je eigen familie tegen het lijf. Zo kwam het dat ik samen met Aldo in een botsautootje terecht kwam. En ik werd gereden. Iets dat vanwege al de alcohol in mijn bloed ook verstandig is.

En zo kwam het dus. Ineens zag ik allemaal mobieltjes op ons gericht. Hierboven staat het resultaat. De foto's even rap met bluetooth overgenomen naar mijn telefoon, staat hier ook weer een leuk plaatje.
Toch wel fijn zo'n chauffeur.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage