Uit het leven van een Krok(ed)je: De voorbereiding en de TT

zondag 28 juni 2009

De voorbereiding en de TT

Ja eerst de voorbereiding en dan de TT. Ik ben vrijdag eerst een rondje wezen rijden voordat ik de motor ging voltanken voor de rit naar Assen.
Ik ben via Monnikendam richting Marken gereden en wilde binnendoor terugrijden toen ik op een ernstig ongeval met een collega motorrijder stuitte.

Gelukkig was er al hulp aanwezig, dus ik ben maar doorgereden. Blijft toch zaak om goed op te blijven letten. Via Amsterdam en een alcoholcontrole was ik gelukkig net voor de vette regenbui weer thuis.

Gisteren zijn we dus naar Assen gereden, hebben nog wat BMW rijders gesproken onderweg, en hebben een leuke, maar warme dag gehad. Uiteraard hebben we de dag afgesloten bij de Griek in Meppel, zoals altijd.
Inmiddels is de teller van de BMW de 100.000 ruim voorbij. Op dit moment ruim 100.600 km!

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage