Uit het leven van een Krok(ed)je: Hele dikke banner

woensdag 5 augustus 2009

Hele dikke banner

Er staat ter gelegenheid van de jublileumuizendingen van Veronica 192 nu wel een hele dikke banner bovenaan deze pagina. Klik op het plaatje, en luister naar de oude uitzendingen. Voor de freaks: in AM kwaliteit.

Bootjes kijken
Afgelopen zaterdag hebben we een behoorlijk kleurtje opgelopen bij het jaarlijks bootjes kijken in Amsterdam.
Er zaten leuke tussen en ik heb een hoop plaatjes geschoten van kleurrijke mensen op versierde bootjes die vaak waren voorzien van een behoorlijk dikke stereo... ;-)





























4 reacties:

Op 09 augustus, 2009 17:43 , Anonymous Anoniem zei...

Hallo Ed,

Tijdens het surfen kwam ik terecht op jouw Blogpagina omdat ik op zoek ben naar een oude klasgenoot van jou.

Ik kan echter geen mailadres vinden.

Zou je mij jouw adres kunnen mailen via r.mulder@web-line.nl.

Ik wil het hele verhaal niet hier op de blog zetten.

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet,

Monald Mulder

 
Op 14 augustus, 2009 00:35 , Anonymous Anoniem zei...

Hi Ed,
Bootjes kijken?? Ik heb nog een mooie boot te koop voor je, kun je volgend jaar zelf meevaren ;-)

Erik

 
Op 23 augustus, 2009 23:21 , Anonymous Anoniem zei...

Durf of wil je niet reageren?

Erik

 
Op 24 augustus, 2009 21:48 , Blogger Edjekroketje zei...

Nou, niet te bang om ter reageren hoor, alleen staat m'n spaarpot de aanschaf van een boot op het moment niet toe.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage