Uit het leven van een Krok(ed)je: Zo, en nu even een update (met plaatjes)

vrijdag 6 november 2009

Zo, en nu even een update (met plaatjes)

Vergeef me als ik niet een heel verhaal tik met maar één hand (de linker). Over de oorzaak daarvan verderop meer.
Eerst maar even over de afgelopen weken. Voor de mensen die het nog niet wisten; ik ben op zoek naar werk, dus weet je nog iets, laat het me weten.
Gelukkig genoeg andere activiteiten zoals een geslaagde Tumult goes Koekenbier avond. Na het noeste draaiwerk van Willem en Ton

mochten Bart en ik aan de gang.

Helemaal top was het.

Dan, de Abrahams van de afgelopen maand: eerst was Gert Jan aan de beurt. Inmiddels is hij wel gewend aan het leven als 50-jarige, maar het feest in het Dorpshuis was erg gezellig. Gelukkig had ik mijn mobiel bij me, dus ik heb nog wel een aantal foto's kunnen maken:


De volgende in het rijtje was Jan (rechts op de vorige foto), met een minstens zo gezellig feest. Er was voor Jan zelfs een speciale Abraham gemaakt die nog op reis is geweest ook:


Dan denk je dat de koek op is, maar mooi niet! Afgelopen zaterdag hadden we nog een Jan die 50 werd. Ook daar hebben Bart en ik weer een geslaagd feest van gemaakt: veel rock gedraait, want daar houdt Jan van.




Maar nu de reden van mijn langzame typen; de meesten weten het al, maar ik ben afgelopen dinsdag nogal ongelukkig geland met skiën. We zijn toch maar naar de eerste hulp gegaan en op de foto's bleek er een klein breukje te zitten. Dus: gips!

Volgende week donderdag, de 12e moeten we ons weer melden in het AMC voor controle. Hopelijk weet ik dan meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage