Uit het leven van een Krok(ed)je: Weblogtijd!

woensdag 2 december 2009

Weblogtijd!

Nu is het wel weer tijd voor een update. Dit keer weer een gevalletje "van alles wat".

De tegenvaller van de zwarte markt
Afgelopen zondag zijn we weer eens naar de Zwarte Markt geweest. Ja ja, ik weet wel dat het sinds mensenheugenis de Beverwijkse bazaar heet en al die oude hallen worden opgefrist en zo, maar toch knaagt er iets. Ik denk dat wat ik vooral mis een hal is met alleen maar tweedehands oude meuk. Dus: geen plasticflutspul (je kent die helicoptertjes wel) Als je in alle overige hallen hebt al die nieuwe spullen hebt, kan er dan niet één hl worden gerserveerd voor echt alleen maar tweedehands spullen? Snuffelen is zó leuk. Het is jammer dat de enige hal die exclusief voor tweedehands spullen was gereserveerd nu ook langzaamaan wordt gevuld met de spullen die je in die andere hallen ook kunt vinden! Wat mij betreft maken ze daar in Beverwijk werk van. De kans dat het management van "Beverwijk" mijn weblog leest is klein, dus dat zal wel wishful thinking blijven.

Vergeten auto's langs de weg (deel 4)
Zojuist uit de telefoon gerukt: een echte Daf 46!


En nu?
Veel meer dan dit heb ik nu niet te vertellen. Tot de volgende update!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage