Uit het leven van een Krok(ed)je: Eerste werkdag.

maandag 4 januari 2010

Eerste werkdag.

Mijn eerste werkdag bij Technicolor was vandaag. Stom hè, maar het was gewoon een fijn gevoel om weer op tijd mijn bed uit te moeten en in de auto te stappen en naar het werk te rijden.

Vanochtend een warme ontvangst op het Mediapark, gelukkig kon ik zo doorrijden. Mijn PC stond al klaar, en de koffie was vlakbij. De rest van de dag hadden we nodig om het voorstelrondje te maken, passen te regelen en te testen. Zoiets heeft soms veel voeten in de aarde, maar met een ter plekke gemaakte en gemailde foto (handig hoor, een E90) is ook mijn Technicolor pas snel gemaakt. Leuk detail, vandaag was ook de eerste werkdag van een andere ex-collega van United, wij zijn samen op dezelfde dag bij Technicolor begonnen. Apart. Hij kwam binnen en mijn eerste reactie was "O, die ken ik al". Leuk.

Morgen maar eens kijken of er een klusje voor me ligt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage