Uit het leven van een Krok(ed)je: Retteketet! AZ!

zondag 23 november 2008

Retteketet! AZ!

Ere wie ere toekomt: AZ heeft de wedstrijd van vanmiddag verdiend gewonnen. Als zelfs San Marco (held!) dat vindt, dan is het gewoon zo. Vanmiddag togen Hans en ik dus in de gedeukte, maar van winterbanden voorziene Punto naar Alkmaar. In het koude DSB stadion heeft AZ een betere wedstrijd gespeeld. Vanochtend om een uurtje of 10 zijn we vertrokken. Natuurljk heb ik eerst de nog resterende AZ muntjes opgedoken.

Gelukkig heb ik ook de Ajax bus nog gezien...

Uiteraard nog even een bewijs dat we echt waren gemaakt. Inderdaad een echt AZ koffiebekertje:

Ja, en mijn gezichtsuitdrukkig is natuurlijk allemaal spanning voor de wedstrijd..
Afijn, omdat we vlakbij het uitvak zaten en Ajax voor ons warmliep heb ik ook nog maar even dit plaatje gemaakt:

Tijdens de wedstrijd werd mijn humeur minder en dat van Hans beter. Dat niet alleen, het begon ook nog eens lekker te sneeuwen!

Meeer foto's van de wedstrijd vind je hier. Ik laat alleen nog even een foto zien van die leuke oude Toyota Corolla die we onderweg tegenkwamen...


Meer Corolla: klik of klik.

Tja, en morgen is het weer maandag...

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage