Uit het leven van een Krok(ed)je: Ajoc, duffe dag en de rest van de week

zaterdag 10 juni 2006

Ajoc, duffe dag en de rest van de week

Een flink stuk bijwerken: dit keer op zaterdagmiddag. Vele weken was ik druk op zaterdagmiddag. Vandaag heb ik een lekker rustig dagje. Ik ben alleen even naar de Gamma geweest, om eens te informeren naar horren voor onze dakramen. Nu weet ik dat Hamstra die maakt voor onze Velux dakramen. Ze hadden ze niet op voorraad dus ik heb de klantenservice maar eens om info gevraagd. Die gaan het nu voor me uitzoeken.
Verder had ik een mailtje van Rob met een foto:

Deze foto staat op de site 0297-online. Dit jaar hadden we twee belgen mee! De Golden Earring was weer als vanouds aan het spelen. Echt,een stel van die ouwe knarren, maar ze rocken nog stevig.
Dat was dus Ajoc op zondagavond, maandag heb ik niet veel gedaan. Beetje geblogt, laat ontbeten. Allemaal niets bijzonders.
Dinsdag hadden we een storing waarvoor pas 's avonds assistentie beschikbaar was dus ik ben maar even teruggegaan naar de Arena. Gelukkig hebben we het opgelost en lag ik "al" om 12 uur in m'n bed. De rest van de week heb ik echt plezier gehad van deze dagen, ik was niet vooruit te branden. Hopelijk gaat het volgende week wat beter.

Vanavond gaan we BBQ' en op Dirk z'n nieuwe (lease) boerderij. Natuurlijk gaat de camera mee

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage