Uit het leven van een Krok(ed)je: Vrije dagen besteden gaat prima!

dinsdag 25 april 2006

Vrije dagen besteden gaat prima!

Net even in de logs gekeken. Ik zie weer heel wat hits van United komen. Misschien vragen jullie je wel af daar in Hilversum wat ik nu met die vrije dagen aan het doen ben en of ik ze nog een beetje nuttig besteed? Welnu, hier komt het antwoord:
Begin ik maar even met de

Maandag
Gisteren alweer. Ik ben toch nog even bij United geweest. Dat kon niet anders want ik had nog een weekend telefoondienst en moest m'n laptop en gereedschap inleveren. Dat heb ik dus even gedaan. Bezoekje Havenweg, bezoekje Naarderweg, zwaaien en naar huis. Daar even een bammetje gegeten. Toen belde Bart en na kort overleg was het hét moment om nog een backupklusje te doen. Dan was dat ook maar weer geregeld. Zo gezegd, zo gedaan. Gisteravond nog even met Zweden gebeld om ze op het internet te krijgen, dat krijgt vanavond nog een vervolg, want ik geloof niet dat 't al helemaal werkt...

Dinsdag
Vandaag BIG-TIME geld uitgegeven. Astrid vond het wel weer tijd voor nieuwe broeken, en daarom zijn we naar Amstelveen getogen. Daar heb ik niet alleen broeken aangeschaft, maar ook twee paar schoenen! Maar daar hield het niet op: ik heb ook nog een extra Swatch Snowpass gekocht. De mijne wordt minder (niet het uurwerk, alleen het bandje) dus een nieuwe (erbij) leek me geen slecht idee. Toen dat allemaal ingepakt was belde René. M'n cardsplitter was aangekomen!!
Dat was te mooi om niet meteen op te halen, ik heb er lang genoeg op moeten wachten. Zojuist heb ik de smartcard geïnstalleerd, en nu moet de splitter nog even gaan werken. En dan: bye bye UPC!
- Edit -
Inmiddels werkt de splitter ook naar behoren!
- Edit -
Vanavond nog even naar een ander satelliet probleempje kijken in Kockengen en dan is mijn dag wel weer goed besteed! (het heeft alleen wel een hoop geld gekost...)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage