Uit het leven van een Krok(ed)je: Vakantieblog deel laatst en nieuws

vrijdag 31 maart 2006

Vakantieblog deel laatst en nieuws

Een hele tijd niet gelogd, en ik was nog niet helemaal klaar met de vakantie. Bovendien heb ik nieuws te melden. Echt nieuws, dus hou je maar vast!

Vakantie laatste skidagen en terugreis
Mijn laatste snelle blog was van donderdagochtend, om even wat vers gevallen sneeuw te vereeuwigen en op de weblog te zetten. Die ochtend zijn we niet gaan skiën, maar hebben we eerst boven gekeken. Het zicht was niet geweldig dus hebben we gewacht tot na de lunch. In de plaatselijke winkeltjes heeft Astrid wel een nieuwe (roze) jas gescoord, en Loes een Porta Fortuna, een sieraad dat volgens traditie geluk brengt.

's Middags hebben we nog een rondje geskied, het zicht was namelijk een stuk beter geworden.


De laatste dag hebben we nog volop geskied, en heerlijk buiten gegeten op het terras bij Zeledria. Daar zat ook een professionele zanger op het terras die "even" O Sole Mio zong. Kippenvel.
Uiteraard hier ook nog een foto van de actie:


De terugreis verliep niet zo heel vlot, vooral het stuk naar de Autostrada kostte veel tijd. Toen nog wat opstopping bij München, dus het schoot allemaal niuet bijster op. We hebben dus maar een hotelletje opgezocht. De kamer was netjes,

alleen langs het pad dat leidde naar een sexshop die veel aanloop had en de bedden waren ook niet echt top.

Zondagmiddag om 12 uur waren we thuis en al met al heb ik de herhaling van de F1 in Maleisie ook nog in z'n geheel kunnen bekijken.

Nieuws
Voor de vakantie had ik al gereageerd op een vacature en er eigenlijk een tijd niets meer van gehoord, totdat ik tijdens de vakantie werd gebeld of ik die vrijdag op gesprek kon komen bij de beoogde nieuwe werkgever. Dat ging natuurlijk niet lukken, maar als het kon voor mij dan de maandag erna. Dat kon en aldus had ik de maandag m'n eerste gesprek bij Ajax. Ik heb dar een goed gesprek gehad, en ging met een tevreden gevoel naar huis. Enkele dagen erna werd ik gevraagd voor een tweede gesprek, en dat heeft vorige week vrijdag plaatsgevonden. 's Middags wist ik dat ik het geworden was!
Wat ga ik doen? Ik word systeembeheerder bij Ajax (Sorry Mels!) Na overleg bij United kan ik op 1 mei aanstaande al beginnen. Ik heb er veel zin in!

En nu? Nu moet ik snel weg, want over een half uurtje moet er een schijf worden vervangen bij de RVU.

Reacties/felicitaties enzovoort? Klik op de "Comment"button!

2 reacties:

Op 03 april, 2006 19:45 , Anonymous Anoniem zei...

Olla Eddie,

Wat een geweldig nieuws zeg! Ik wist niet wat ik hoorde toen je mij vertelde dat je een nieuwe baan hebt gekregen. En dat dan bij AJAX. Ik dacht eerst nog even aan die blusapparaten en toen ook nog even aan die schoonmaakmiddelen, want ja.. AJAX daar kom je toch niet zomaar he! Nee, daar zijn toch heel wat personen zeer jaloers om hoor. Wie wil er nu niet voor zo'n gave voetbalclub werken!? (Oke,, ik ken er wel een paar, maarja dat zijn dan doorgaans de gasten die van andere voetbalclubs houden natuurlijk enne.. lekker boeien... NOT!

Nee, Eddie, ik ben reuze blij voor je en uiteraard kom ik die dikke AJAX sjaal bij je omleggen en stop je even lekker in met je nieuwe AJAX dekbed en vertel je voor het slapen gaan nog van die spannende verhalen die het elftal van AJAX allemaal mee heeft gemaakt.

Als je dan uitgeput van die informatieve verhaaltjes in slaap bent gedommeld laat ik je even wat uitrusten om jouw vervolgens midden in de nacht wakker te maken om jouw AJAX-knowledge te testen ;-)

Nu maar hopen dat je niet 'bevriend' raakt met duizenden fans die ineens een supervriend van je willen zijn, zodat ze ook eens met jouw op de tribune mogen meegillen!

Oh ja, wanneer gaan we een keer naar AJAX?? (Ik ben nog never nooit niet in een stadion geweest! hihaa!) Enne geen haast natuurlijk, want zo boeiend heb ik voetbal echt nooit gevonden!)

Volgende keer wens ik wel dat je een baan vindt bij Ferrari of een ander Formule 1 team, want daar zijn jij en ik uiteraard meer fan van. Dus gauw solliceteren!

Enfin, ik wens je veel plezier met je nieuwe job en hoop dat je snel en goed wordt opgenomen door je nieuwe collega's te AJAX...

Nogmaals van Harte en veel succes en je mag mij altijd bellen voor wat hulp langs de lijn!

C'est moi,

Arno

 
Op 03 april, 2006 20:17 , Blogger Edjekroketje zei...

Ja, en Arno moet eerst op inburgeringscursus denk ik. Die gek heeft te lang in Thailand gezeten!

"Solliceteren", hoe bedenk je het!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage