Uit het leven van een Krok(ed)je: Vakantieblog deel 3

dinsdag 14 maart 2006

Vakantieblog deel 3

Tussen het skiën en het avondeten heb ik toch nog even tijd om een klein verslag van vandaag te geven.

Koffie
De kilometers vlogen weer onder onze skies door vanmorgen. Eigenlijk waren we na 10 uur wel aan koffie toe, maar zat het ons niet mee om die koffie ook te vinden. Overal waar misschien wel wat zou (kunnen) zijn was niets te bekennen dat ook maar op een plek leek waar ze koffie verkochten. Uit pure ellende zijn we doorgeskied. Toen we uiteindelijk op een terras terecht kwamen hebben we de koffie- en lunchpauze maar gecombineerd.
We zaten lekker in de zon dus we hebben het geheel nog even afgesloten met een bakkie thee (rare theezakjes wel).

Toen weer op weg. Terug naar de piste getrokken door "il gato", een rupsvoertuig met een overduidelijke VW motor erin. Lang touw aan de achterkant en daar hielden de skiërs zich aan vast. Simpel, maar doeltreffend. Beter dan naar boven lopen.

Onderweg naar de Belverdere afdaling zijn we ook nog even gestopt voor een frisje.

Kroketje op latten
Uiteindelijk heeft Astrid op de Belverdere afdaling een foto van mijn skikunsten gemaakt die ik wel hier durf te plaatsen:


Smith breuk
Helaas is de barst in het frame van m'n Smith bril een breuk geworden. Gelukkig kan ik na gisteren het draadloos netwerk ontrafeld te hebben alhier wel een potje breken, dus mocht ik de secondelijm even gebruiken.

De bril ligt op dit moment dus aan te drogen op de televisie, hopelijk houdt-ie het nog drie dagen... Daarna heb ik een setje glazen in de aanbieding. Wie weet helpt de lijm wel écht goed en houdt-ie het nog wat langer vol, maar dat zal wel wishful thinking zijn.

A Domani!

O ja, Astrid is gekanteld. Het rondje hebben we al gehad!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage