Uit het leven van een Krok(ed)je: Bye bye UBF!

vrijdag 21 april 2006

Bye bye UBF!

Na een korte periode bij "de televisie" gewerkt te hebben, heb ik afscheid genomen van iedereen bij UBF. Nou ja afscheid, ik heb "tot ziens geroepen. Ik heb een leerzame periode van 16 maanden afgesloten en een behoorlijk kijkje achter de schermen van de nationale TV gekregen. Hopelijk ben ik niet de enige die vindt dat ik ook nog een positieve bijdrage heeft geleverd. Leuk, van Paul heb ik nog een aardigheidje gekregen om alvast aan de nieuwe kleuren te wennen!


Dat ligt nu achter me, op naar mijn nieuwe uitdaging bij Ajax. Ik heb er zin in! Positief natuurlijk dat je niet hoeft uit te leggen wat jouw werkgever eigenlijk doet. Da's wel luxe natuurlijk! Vanaf 1 mai (inderdaad, de dag van de arbeid) ga ik me daar nuttig maken.

Natuurlijk zal ik UBF niet vergeten en dankzij deze pagina en de contactopties aan de rechterkant van je scherm. Bovendien als ik TV kijk kan ik niet om UBF heen.

Tot ziens!

2 reacties:

Op 24 april, 2006 14:29 , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Eddy,

Ik had je al het beste toegewenst, maar heb je afscheid gemist. Nogmaals veel succes bij Ajax en misschien tot ziens.

Hans Meerman

 
Op 24 april, 2006 16:03 , Anonymous Anoniem zei...

Eddie! Ik heb je geen hand meer kunnen geven! Het waren leuke maanden. Gaat je goed bij Ajax :)

p.s: Nu kunnen we niet meer roepen: 'Eddie hijs stuk!'

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage