Uit het leven van een Krok(ed)je: Reunie en meer

maandag 22 mei 2006

Reunie en meer

Afgelopen vrijdag was 't zover; de reünie van onze schoolklas van de Pius School. Jawel, er zijn weliswaar 10 jaar overheen gegaan, maar we hadden toch een flinke opkomst en natuurlijk kwamen de verhalen van vroeger weer boven. Tussen het Jeu de Boules door natuurlijk ook bijgepraat en gelachen. Veel gelachen.

Hier staan de foto's. Kun je zelf zien dat het erg leuk was. Zo leuk dat we er om half één echt uit werden gegooid, en de avond hebben afgesloten in de Eendracht. Allemaal lappen en nog even doorgaan. Het was gezellig. Zo gezellig zelfs dat er al plannen zijn gesmeed om met z'n allen af te spreken in Zwitserland, waar Sylvia woont! Als dat gebeurt en hoe dat loopt komt hier ook te staan (natuurlijk)!

Zaterdag hebben we weer eens ouderwets samen gedraaid, Bart en ik. Het was geweldig en wat het helemaal bijzonder maakte is dat we gewoon bij iemand in de huiskamer stonden te draaien. Wederom een klusje voor ons Dynacord setje. Ik heb Bart nog maar een complimentje gegeven voor zijn goed investering! Foto's daarvan moet ik ook nog even on-line zetten

5 reacties:

Op 23 mei, 2006 20:52 , Anonymous Anoniem zei...

Edje,

Dat heb je weer fantastisch gedaan !
Leuke foto's geworden, de meeste haarscherp en daar zijn we niet blij mee : )

Marianne

 
Op 27 mei, 2006 00:45 , Anonymous Anoniem zei...

Hm, foto's met diverse personen erop waarmee ik waarschijnlijk ooit eens in een klas heb gezeten. Wie nu precies wie is is mij niet direct duidelijk hier vanuit het verre (en op het moment iets te waterrijke) Zweden.

Mooi te horen dat het gezellig was... Ik was er niet bij wegens aanstaande geboorte van een veulen. Dacht ik. Maar mama (ft) of dat veulen dacht er anders over en bleef binnen... Goed, als er over 10 jaar weer een reünie is ben ik er mogelijk wel bij :-)

Groet//Frank

 
Op 27 mei, 2006 21:25 , Blogger Edjekroketje zei...

Zooo, even een reactie terug.

@Marianne; ik was juist blij dat er aantal foto's wel scherp maken en na bestudering ervan geloof ik niet dat jij je al zorgen moet gaan maken over scherpe foto's. Ja het is een omslachtige manier om een complimentje te maken, ik weet het.

@Frank; de herkenning was toch wel groot onder de klasgenoten. De enige bij wie ik even wat langer moest kijken was Erik. Houd dus de merries bij de hengst vandaan als er een reünie in de lucht hangt!

 
Op 28 mei, 2006 12:00 , Anonymous Anoniem zei...

Hallo Klasgenoten, aan de foto;s te zien hebben jullie een leuke avond gehad. ik baal dus dat ik er niet bij kon zijn. wie weet een volgende keer. groeten ton.

 
Op 29 mei, 2006 09:03 , Blogger Edjekroketje zei...

@ Ton: Natuurlijk moet je er de volgende keer bij zijn! Misschien heb je het al gelezen, maar we zijn van plan om volgend voorjaar in Davos bij Sylvia af te spreken voor een midweekje skiën. Kun je de schade inhalen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage