Uit het leven van een Krok(ed)je: Reünie reacties

zaterdag 27 mei 2006

Reünie reacties

Ik heb de afgelopen dagen meerdere enthousiaste reacties op de reünie ontvangen. Ik zal er hier eens een paar neerzetten (ff graven):

Jos: Hij was geslaagd hè?

Erik: Ik was blij verrast met de reunie. Vele waren gekomen die ik (30?)
jaar niet meer gezien had..

helaas moest ik weer snel weg.. en wel nog tamelijk heftig rennen
ook om de trein te halen.(is me trouwens gelukt)
Volgende keer regel je toch wel een slaapplaats in de buurt hè?

Sylvia: Wilde me nog bedanken voor de organisatie van de reunie samen met Imelda en Jos!

Ik denk dat vooral Marianne en ik er erg van genoten hebben omdat we iedereen al zoooooo long niet meer gezien hadden. Alles was ERG gezellig en ik blijf in kontakt met Jos voor Maart 2007.
We hebben het graag gedaan!
Jeroen: hoi Eddie

Leuke foto's
was erg leuk

Bedankt, en veel succes in Noorwegen. Laat weten hoe het met je gaat! Of nog beter; start een weblog!

Frank: Overigens is het veulen vannacht geboren, net nadat ik een reactie op je blog plaatste...
Die reactie kun je lezen bij de vorige post.

2 reacties:

Op 28 mei, 2006 15:57 , Anonymous Anoniem zei...

Hallo Ed,
Bedankt voor je mail en ook voor de reünie ( ook Jos en Imelda natuurlijk )
Ik vond het erg gezellig en leuk om iedereen weer eens te zien.
Groetjes Ewout

 
Op 30 mei, 2006 09:56 , Blogger Edjekroketje zei...

@Ewout, Wederom graag gedaan. We hebben zeker wel een tevreden gevoel over deze reünie.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage