Uit het leven van een Krok(ed)je: Tijd voor een nieuwe post

woensdag 6 juli 2005

Tijd voor een nieuwe post

Ja ik zal wel blijven posten, in tegenstelling tot Martin en Arno. Jammer ik ben wel benieuwd hoe het met ze gaat. Arno in Thailand en Martin in z'n nieuwe baan.

Video
Ik ben nog steeds druk aan het monteren op een latop van mijn werk op het Avid Express DV systeem. Dat gaat best goed, alleen kost het wel een hoop tijd! Tussendoor moet er ook worden gewerkt. Gisteren een nieuwe tafel bij Alex FM geplaatst. Eergisteren tussen de buien door met een Giga bus die tafel opgehaald. Uiteraard moest de oude tafel er sjouw-sjouw ook nog uit. Die staat nu op de Havenweg, want nog een trap op met dat kreng zagen we niet zitten!
Ook ben ik eergisteren nog even wezen zwemmen in de kelder bij het productiebedrijf van RTL Autosport. Die hadden een flinke lekkage. Gelukkig niets geraakt. Wel uit voorzorg alle apparatuur uitgezet... Vanmiddag kon ik gelukkig constateren dat de apparatuur geen schade heeft opgelopen. Omdat ik in de ochtend ook nog bij de RVU ben geweest, had ik dus een echt buitendagje. Ach, zo zie je tenminste nog eens een verregend Hilversum. Raar is dat, de straten staan hier in no time blank, maar ze zijn ook even snel weer droog. Ik weet eigenlijk niet of dat bij ons ook zo is.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage