Uit het leven van een Krok(ed)je: Verschillende dingen

maandag 29 maart 2004

Verschillende dingen

Net gebeld met Adviesbureau Gerritsen. Zij gaan mijn outplacement (wat een jeuk woord) doen. Ik zit er morgenmiddag om 1 uur

Verder ga ik straks langs [Ex werkgever], mijn trouwe radio ophalen en natuurlijk mijn Ajax mok!! O ja en de GSM inleveren
Dan nog even bij Antoinette langs en Wilco zijn PDA laten repareren. (ergo, ik moet even met PDAshop.nl bellen).

En ik belde Guus vanmorgen zijn bed uit! O nee! Het enige dat je met een Knepper niet moet doen is 'm wakker maken! Als dat maar goed gaat!

Volgens mij is m'n weekend wel rustig geweest. Zaterdag even in Kockengen de laatste dingetjes die ik bij de Gamma heb gehaald gemonteerd en de afvalberg thuis wat verkleind dmv een bezoekje aan de gemeente. Gisteren de Engelse versie van mijn CV gemaakt en met de honden naar de hoge dijk geweest. Rustig dagje dus. Ik las net een mailtje van Stefanie. Die is actiever geweest zo te zien.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage