Uit het leven van een Krok(ed)je: Wooooooo!

woensdag 17 maart 2004

Wooooooo!

Dat was het enige dat ik kon uitbrengen nadat ik had vernomen van mijn "baas" dat-ie van me af wil. Dat is behoorlijk schrikken. Niet alleen voor mij, maar ook voor alle mensen om me heen.
Hoe de ontwikkelingen echt gaan lopen weet ik nu ook nog niet. Ik heb gelukkig hulp van Olga. Zij en haar vriend Kees hebben meteen van alles geregeld om me bij te kunnen staan! Fantastisch!
En dan al die collega's die bellen om goede raad te geven, hulp aan te bieden of gewoon te vragen hoe het met je is. Zelfs als het met sommigen op dat moment ook niet zo lekker gaat! Mijn zekerheden worden onder me vandaan geslagen, maar ik voel me rijk met jullie allemaal! Echt.
Ik heb besloten om mijn weblog wat meer te gaan gebruiken om iedereen op de hoogte te gaan brengen over hoe het met me gaat. Hopelijk hebben jullie er begrip voor als ik sommige dingen hier (nog) niet mag posten. Wel zal ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van hoe het met mij als persoon gaat.

Mijn volgende update zal ik hier vanavond pas neerzetten.

Voorlopig wil ik iedereen die me gisteren heeft gebeld, gemaild of ge MSN'd heel hartelijk bedanken voor jullie steun en belangstelling. Dat doet me echt goed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage