Uit het leven van een Krok(ed)je: AutoWeek.nl: ASOTEST

zondag 14 maart 2004

AutoWeek.nl: ASOTEST

Ik heb 'm gedaan; de Autoweek Asotest:
Mijn uitslag?
"Je doet dingen als bewust te hard rijden, zit waarschijnlijk wel eens te dicht op de achterbumper van een voorligger en ritst van tijd tot tijd later dan de bedoeling is. En je haalt misschien wel eens rechts in, als je vindt dat een ander te lang links blijft rijden. Je bent geen brave Hendrik, maar 'n aso? Dat nou ook weer niet."
Daarmee ben ik een "doorsnee type"
Wat ik wel raar vind is dat in de "soms" antwoorden weinig nuances kunt aanbrengen. Hell yes, ik haal wel eens rechts in. Maar één keer per maand is dat nog als "soms" te omschrijven?

En dan nog eens iets; is er (buiten mijzelf) nog íemand in dit land die weet waarom er richtingaanwijzers op auto's horen te zitten?
En antwoord mij nou eens waarom bij stilstaande auto's toch alle verlichting moet blijven branden? Het liefst zodanig dat je als passerend verkeer niet ziet wat zich naast of achter die auto of vrachtwagen bevindt? Stadslichtjes zijn voldoende hoor! Niet alleen huis- tuin -en keuken chauffeurs maken zich hier "schuldig" aan. Ik zie het ook bij de wegenwacht, politie en ambulances. Tijd om daar ook eens bij stil te staan als je zonodig je auto zichtbaar wilt houden.

O ja en als je bij slecht weer moet rijden, juist je licht AAN zetten!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage