Uit het leven van een Krok(ed)je: Alweer dinsdag!

dinsdag 23 maart 2004

Alweer dinsdag!

De laatste dagen erg druk geweest. Vrijdag bij Dirk en Bart, gekeken waarom hun tapedrive het niet deed... Ja duh! Er was een snaartje afgelopen! Raar dat dan de tapedrive het niet meer doet? Dacht het niet. Zaterdag geklusd in Kockengen en de verjaardag van Frits. 's Avonds videoavond bij Frank, even zijn arsenaal Jiskefet DVD's met een aantal gelijkgestemden gekeken. Was leuk. Zondag stond voor het grootste gedeelte in het teken van de verjaardag van mijn schoonmoeder. En gisteren ben ik ook nog in Kockengen geweest. En; ik heb een rietje uit Jan z'n video gehaald. Dat was daar door een jonge gast ingeduwd. Ik heb meteen weer een stapel DVD's van 'm gekregen. Altijd handig als je even langs gaat.

De zaak:
Gisteravond lang met Olga aan de telefoon gezeten. Straks gesprek bij Bull over het voorstel. Toch wel een beetje nerveus. eigenlijk.
De drukte van de afgelopen dagen zorgde wel voor rust in m'n kop vreemd genoeg. Je blijft namelijk wel piekeren, en echt gerust ben ik er pas op als ik straks weer een leuke andere baan heb.
Veel reacties ook gehad. Om zo maar een paar namen te noemen; Johan, Willem, Jos, nog 'n Jos, Bart, Jasper, Edmundo, Bert. Fijn dat jullie allemaal met me meeleven.
Vanmiddag volgt denk ik, (als ik iets zinnigs te melden heb) de volgende update.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage