Uit het leven van een Krok(ed)je: Vandaag

donderdag 18 maart 2004

Vandaag

Vandaag me vooral bezig gehouden met het informeren van mijn zus en ben ook nog even bij Arno geweest. Het gaat niet goed met 'm, maar dat wisten jullie al. Al de bergen reacties die ik van iedereen van MS en daarbuiten heb mogen krijgen geven me een goed gevoel. Dat neemt niet weg dat een kaartenactie voor Arno nu wel op zijn plaats is.

Dus:
Snailmail kaarten mogen naar:
Arno Dijk,
Dantestraat 134
Amsterdam Zuidoost

Met mij gaat alles redelijk. Ik ga me vanavond weer bezig houden met mijn "zaak" alleen kan ik daar inhoudelijk niet zo veel over zeggen. Komt (misschien) nog wel. Het gewone leven gaat ook door, dus zaterdag maak ik er echt een dagje voor mezelf van. De verjaardagen kan ik door een videoavond niet bezoeken, maar dat heb ik ge-outsourceed aan Astrid.

Awel, stop nu met lezen en gaat kaarten kopen voor Arno!! Lord knows, hij heeft het harder nodig dan ik.

Tot de volgende log

Ed

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage