Uit het leven van een Krok(ed)je: Vrijdag alweer

vrijdag 26 maart 2004

Vrijdag alweer

Mijn computer maakt niet echt veel uren.

Dinsdag dus bij Bull geweest. We zijn er uit. Alle aandacht en inspanningen kan ik nu gaan richten op het vinden van een nieuwe baan. Daarbij krijg ik ook de mogelijkheid om met behulp van een outplacementbureau te gaan zoeken. Baat 't niet dan schaadt 't niet. Verder heb ik her en der wat visjes uitgegooid.

Gisteren "afscheid" genomen van Debby. Zij gaat moederen en over een tijdje weer studeren. Tot die tijd wil ze ook van 't mooie weer gaan genieten. Dat kan nu in dehangma met muziek van haar eigen iPod op de koptelefoon. Ja een walkman is zwaar ouderwets!. 15 Gb MP3 muziek kan ze nu meenemen, dus die komt die hangmat niet meer uit! Het was wel raar om al mijn collega's zo te zien... De borrel was wel aardig, maar het vervolg is wel een drukke tent. Het zat er redelijk vol met van die "zaken" types, Arno had er vast enorme jeuk van gekregen!

Veel reacties op mijn weblog gekregen. Het werkt echt! Blijf lezen jongens.

Ik moet echt mijn leven beteren en wat vaker schrijven. Twee updates is wel een beetje mager voor deze week. Houd vol.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage