Uit het leven van een Krok(ed)je: Sinterklaas was in het land

zaterdag 6 december 2008

Sinterklaas was in het land

Even tijd voor een zaterdagse update. Vandaag is "the day after". Voordat ik daar over verder vertel eerst maar even een paar foto's van gisteren:
(beweeg je muis over de foto voor het bijschrift
De surprises staan klaar

Marina leest haar gedicht voor

Astrid heeft een hoed als surprise

Patrick laat zijn surprise zien

Hadden we ineens een Piet over de vloer die Sinterklaas kwijt was!

Jan heeft alvast een emmer voer gekregen voor zijn veestapel.

Petra pakt haar cadeau uit, Astrid kijkt toe

Inge krijgt haar surprise... Wat zal het zijn?

Inge en Daan

Patrick en Marina

Aldo, Oma én zijn nieuwe kraanwagen

Met mijn leesbril op m'n gedicht voorlezen

Mijn surpise zat verstopt in deze oude Dell... Gelukkig was-ie zo open

Jan met zijn surprise

Sint en Piet aan versnapering

Aldo bij de Sint

Daan spreekt met Sinterklaas

Alle cadeaus uitgepakt, tijd voor een stukje boterletter

Er staan in ieder geval ook foto's bij van Petra en Inge, want ik toen ik voor Bart even naar de ijzerwinkel ging voor een stukje kabelgoot had ik een toevallige ontmoeting met Simone Moojen. Haar had ik een tijd niet gezien, dus toen ze vroeg hoe het met Petra en Inge ging heb ik natuurlijk wel wat kunnen vertellen, maar echt bijpraten doe je ook niet in twee minuten natuurlijk. Dus riep ik: Als je nog wat foto's en meer wilt zien Google dan maar even op Edjekroketje. Ik ben benieuwd of ze me vindt en een reactie achterlaat. Leuk.

Ik moest dus naar Liefhebber (de ijzerwinkel) voor een stukje kabelgoot wat ik weer nodig had voor de netwerkbekabeling bij Bart in zijn nieuwe huis. Qua bekabeling moet het gaan werken. Jammer dat we die ene kabel naar de zolder niet konden trekken... Hopelijk krijg ik er geen slapeloze nachten van...

Morgen vieren we officieel (maar een stuk kleiner) dat we twaalf en een half jaar getrouwd zijn. Liever hadden we een groot feest gegeven, maar dat gaat nu even niet (en dat heeft niets met de kredietcrisis te maken!). In ieder geval doen we morgen met de naaste familie een borrel en kunnen we het grote feest ooit alsnog vieren.

Vind het genoeg voor nu, ga een DVD'tje opzetten...

Labels: ,

1 reacties:

Op 16 december, 2008 20:35 , Anonymous Anoniem zei...

Nog van harte met de 12 1/2 jaar. Denk niet dat ik bij een eventueel groot feest zal zijn. Voor ons duurt het nog 1 1/2 jaar tot het jubileum

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage