Uit het leven van een Krok(ed)je: Route du Soleil

maandag 17 juli 2006

Route du Soleil

Zomer. Dus liggen alle programmamakers massaal aan het strand. Iedereen klaagt dat er zoveel herhalingen op TV zijn... Ha! Je moet ook de TV uitzetten en, naar de radio luisteren! Radio Tour de France is er elke middag op radio 1. Nog maar een klein weekje genieten, maar toch. Daarnaast is er elke week op zondagmiddag van 12 tot 2 op radio 2 Route du Soleil van Peter van Bruggen. Pas na het verdwijnen van Weeshuis van de hits (google daar zelf maar even op) begreep ik wat een radiokunstenaar deze man is, en vond ik het jammer dat hij de Breakfastclub ging doen. Wie herinnert zich trouwens dat programma nog?
Nu dwaal ik af, want daar gaat het nu niet over. De meester is in de zomer altijd weer terug met Route du Soleil. Wat het programma extra leuk maakt is het feit dat de serie van dit jaar over Zweden gaat! Leuk, om te horen vertellen over plaatsen waar je zelf net geweest bent. Goed om te weten dat er nog zoveel te ontdekken is in Zweden. Zweden zelf is half Nederlands, kijk maar naar een aantal Zweedse links die ik hierbij heb geplaatst. -> -> -> ->

Overigens kun je alle afleveringen als podcast downloaden en beluisteren of op je MP3 speler zetten. Ik gebruik Juice, de opvolger van iPodder. Inderdaad, een vinding van Adam Curry.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage