Uit het leven van een Krok(ed)je: Update

dinsdag 20 juni 2006

Update

Voordat mensen gaan klagen volgt hier een korte, zakelijke update. Foto's van de afgelopen weken moet ik nog plaatsen, maar je weet 't alles op z'n tijd hè!

Bij WiDi
Even vandaag bij WiDi de PC's opnieuw van beveiliging voorzien. Tussendoor heb ik nog even geholpen met het leegmaken van de slaapkamer. Die moet opgeknapt worden, vandaar. O ja en ik heb m'n nieuwe Nikes Open Air aan....

Robbie is coming!
Vanmorgen heb ik foto's gemaakt van de opbouw voor het Robbie Williams concert morgen in de Arena. Er wordt flink uitgepakt. Ik zal kijken of ik ze morgen op de site kan zetten.

Oranjevereniging
Zaterdag was de jaarlijkse avond van het bestuur van de oranjevereniging. Het was erg gezellig en we hebben vooral met het Sjoel toernooi erg moeten lachen. Ook hiervan heb ik nog foto's.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage