Uit het leven van een Krok(ed)je: Niet eens weggeweest...

dinsdag 2 augustus 2005

Niet eens weggeweest...

Gisteren kreeg ik al commentaar van Astrid. "Jij moet je weblog weer eens bijwerken joh!" Daar kon ik het weer mee doen... Dan maar eens achter de toetsen en alles van de afgelopen dagen maar eens opschrijven. Laat ik dan eens beginnen bij het project;

WiDi
De video is nu klaar en als proef op een herschrijfbare DVD gezet. Dat ging niet zonder slag of stoot, want in eerste instantie wilden de foto's en later ook de titels niet goed op DVD komen. Het lag niet aan mijn project, want met een proefproject ging het ook niet. Ten einde raad ben ik naar de Avid Support site gesurfd, en heb op het forum dit topic geopend. Spoedig kwwam de oplossing en dat werkte inderdaad! Blij toe, want die film begon onderhand een blok aan mijn been te worden! Afijn, afgelopen vrijdagavond waren Wilco en Diana (geheel tot onze verrassing al weer terug, dus we hebben de DVD plus speler meegenomen om 'm bij WiDi ter plekke te bekijken. En ze vonden hem leuk! Helaas zag ik zelf nog ergens een onvolkomenheidje in beeld, maar gelukkig viel die alleen mij op.
Nu alleen nog een echte DVD maken en misschien een tailertje? Ook leuk voor Internet!

Etentje
Zaterdag hadden we een bijpraat etentje met Stefanie. Het was weer reuze gezellig. Sinds de beruchte "Ed40" party hadden we elkaar niet meer gesproken.

Guess what? Je knippert even met je ogen en mevrouw heeft een huis gekocht! Well done, want Steef gaat er qua ruimte echt met 100% op vooruit!

Verder
Zijn we druk met de voorbereidingen voor het feest bij de tennisclub, en ben ik bezig om onze lichtshow per computer te kunnen besturen. De Hard-en software hebben we al, nu nog even installeren en aan de praat helpen.

Meer volgt later, er moet ook gewerkt worden!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage