Uit het leven van een Krok(ed)je: Update

donderdag 14 juli 2005

Update

De tijd gaat snel zonder dat ik een zinvolle log heb geschreven de laatste dage. Dat ga ik hier proberen goed te maken.

Donderdag - zaterdag
Die dagen ben ik naast werken (de reden dat ik zo weinig vrije tijd heb volgens een collega) alleen maar bezig geweest met het produceren van de "WiDi Trouwvideo". Dat ging niet zonder slag of stoot. Eerst had ik problemen met de bin die zo vol was gelopen dat er niets meer mee kon, toen was ik de harddisk vergeten, vervolgens ging het consolideren niet geweldig en als klap op de vuurpijl kon ik niet naar DVD formaat schrijven. Geweldig. Nadat ik dit allemaal over me heen had gekregen snap je natuurlijk wel dat mijn humeur tot het absolute minpunt was gedaald. Verdriet en woede zullen we maar zeggen.
De eerste uren op het feest was ik dus niet echt te genieten. Later is het wel weer goed gekomen. We hebben nog "Ren je rot" gedaan. Was erg leuk.

Zondag
Niet veel gedaan. Beetje formule 1 gekeken, in de tuin gezeten. Verder niets.

Maandag - woensdag
De omroepen houden vakantie. Maar wij niet! Er moet een hoop op en omgebouwd worden voor het komende seizoen. Zo is hier in het gebouw een hoop te doen in verband met de start van de Eredivisie. Daar tussendoor lopen ook de voorbereidingen voor andere programma's die vanaf het najaar op de buis komen. Er zijn dan ook wel eens dingen die hier mis gaan. Zo ben ik al een paar dagen druk met Alex FM. Maar het begint erop te lijken dat het allemaal goed gaat nu. Gelukkig. Bovendien kunnen ze hun materiaal nu bijna twee keer zo sne inladen!

Nu ga ik maar weer eens verder met werken. Op naar de volgende update!

O ja, dit is een leuke site

1 reacties:

Op 20 juli, 2005 16:47 , Anonymous Anoniem zei...

Hoi,

Als je as zondag weer F1 gaat kijken, moet je opletten of je me ziet zitten t.o. de pitbox van Minardi.

groetjes,
Frank

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage