Uit het leven van een Krok(ed)je: Niet-Skidag

donderdag 17 maart 2011

Niet-Skidag

Ik schrijf dit op onze hotelkamer, we hebben vandaag een niet-skidag ingelast vanwege het weer. Het is vandaag helemaal geen lekker weer om te skiën.

We hebben de dag dus maar nuttig besteed. Ik heb van de nood een deugd gemaakt en nieuwe sportschoenen gescoord!

Terug over het skiën; de afgelopen dagen heeft het hier voornamelijk warm water geregend. Dat, gecombineerd met de hoge temperaturen overdag én 's nachts zorgt ervoor dat de sneeuw verandert in een papperige massa. Ik heb wel eens lekkerder geskied.
Dat zal dan ook wel niet bijdragen aan mijn animo. Wat dat betreft is het fijn dat we ons ook op andere manieren kunnen vermaken. Vanochtend hebben we dus maar een rondje door het dorp gelopen.
Vanmiddag gaan we wat eten, tussendoor post ik dan maar even deze update.
Morgen de boel opruimen, er staan al twee tassen in de auto, en dan op weg terug naar Nederland. Ik geloof dat daar de lente ook alweer voorbij is?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage