Uit het leven van een Krok(ed)je: Best goed hier

maandag 14 maart 2011

Best goed hier

De eerste vakantieblog van dit jaar. Na de voorspoedige reis via Rohrdorf (nog dank aan Frits voor de tip destijds) zijn we zaterdagochtend rond half twaalf aangekomen in Selva. De eerste foto hebben jullie op Twitter kunnen zien.

Nu zitten we aan de ontbijttafel voor dag twee van het skiën. De kamer die we hebben is luxe! Niet normaal gewoon. Ruim, voorzien van regelbare verwarming, op een hoek, dus veel ramen en dus veel uitzicht. De TV heeft een hele trits satellietzenders, internet gaat als een trein, dus ik voel me wel thuis. Een aanrader. Loes heeft na een korte onderhandeling een kamer aan de achterkant van het hotel gekregen. Die heeft ook zicht op de piste.
Gisteren na het skiën op Alpe di Suisi zijn we nog even in La Stua geweest. Geweldig. Er was live muziek. We hebben op onze skischoenen nog even de polonaise gedaan met twee Zwitsers.
Het ontbijt was lekker, de foto's die ik net heb gemaakt moet ik nog even aanpassen en uploaden. Dat ga ik vanmiddag wel doen, nu is het tijd om te gaan skiën!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage