Uit het leven van een Krok(ed)je: Van alles wat

dinsdag 5 december 2006

Van alles wat

Druk weekendje achter de rug; we zijn in Belgiƫ geweest voor een klusje dat al een paar weken op m'n lijstje stond; de vaatwasser. Na een inspectie heb ik 'm buiten maar even laten proefdraaien:
Tijdens de test bleek het verwarmingselement een stroom te trekken van 20A, en da's iets teveel voor een apparaat achter een 16A automaat! We hebben dus meteen een onderdeel besteld (of liever gezegd laten bestellen) en hopelijk kan ik dat dit weekend plaatsen.

De foto heb ik overigens gemaakt met mijn nieuwe telefoon. Ik moet het allemaal nog een beetje doorkrijgen, maar je kunt er leuke plaatjes mee maaken met zo'n K750i.

Vanavond pakjesavond. M'n volgende posting uit Spanje???

2 reacties:

Op 06 december, 2006 00:33 , Anonymous Anoniem zei...

Zal wel meevallen "volgende posting uit Spanje" en al zou het zo zijn kan dat voor jou geen moeite wezen.

Erik

 
Op 06 december, 2006 16:32 , Blogger Edjekroketje zei...

Nee, niet echt veel moeite nee. En ach zo vervelend is het thuis nou toch ook weer niet?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage