Uit het leven van een Krok(ed)je

zondag 26 november 2006

Het is wel een flinke tijd geleden dat ik iets schreef, dus nu begint het grote bijwerken weer. Niet dat ik me verveeld heb in de tussentijd, maar ik had simpelweg teveel te doen in te weinig tijd. Klinkt je dat bekend in de oren?
Inmiddels is het zondag. Rustdag. Nou ja rustdag... Ik ben nu bezig met de computer van Ruud zodat hij straks lekker video kan gaan bewerken.

Gisteren een drukke dag. Eerst Sylvia naar een wedstrijd gebracht bij Panta Rhei. Toen ik terug was hebben we Arian nog even geholpen met z'n boodschappen en de nieuwe TV. Daarna was het tijd voor een vlugge maaltijd en op naar het dorpshuis de Vijf Bogen. Astrid had een vrij dans avond. Was best gezellig.

Je zult het aan de terugteller gezien hebben, we zijn naar de Night of the Proms geweest. Wat een geweldige avond was dat! Woorden komen tekort, maar we hebben in ieder geval weer iets op ons verlanglijstje voor de komende feestdagen; de CD van Night of the Proms 2006! Niet alleen vanwege UB40 en Tears for Fears, maar zeker ook vanwege Tony Henry. Waanzinnig wat deze man doet.

Inmiddels liggen de volgende concertkaartjes alweer klaar; 28 mei aanstaande gaan we naar Zucchero in de Heineken Music Hall. Nu alleen nog even de afteller aanpassen...

Vorige week hebben we de zevende verjaardag van Michele gevierd. Ik zal eens zoeken in de foto's en een mooie hier neerzetten.

Inmiddels heb ik twee leuke foto's gevonden:

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage