Uit het leven van een Krok(ed)je: Ik ben Ajacied

donderdag 2 november 2006

Ik ben Ajacied

Vindt Hans niet zo leuk om te lezen, maar het is echt zo.

Als je bij Ajax werkt, en mensen die ook zo'n bijzondere werkgever hebben weten waar ik het over heb, dan heb je wel eens een bijzondere gelegeheid op een bijzondere plek. (Wat een kromme zin, snap je 'm nog?)
Recent hadden we natuurlijk de opening van de spelersgang, ik heb er al over geschreven. Bij die gelegenheid kreeg iedereen de kans om zich te laten vereeuwigen voor de actie "Ik ben Ajacied" Mijn foto staat sinds twee weken op de radio, en sinds vanmiddag heb ik de digitale kopie. Met dank aan onze fotograaf Louis v/d Vuurst, die het foto'tje terstond mailde. Klasse Louis! Bedankt!

Wel, hierbij de foto: Ik probeer 'm nog in de sidebar hier rechts te krijgen, maar even snel tussendoor lukte niet zo snel, dus dat hou je tegoed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage