Uit het leven van een Krok(ed)je: Update van alle vorige posts

dinsdag 6 april 2004

Update van alle vorige posts

Ff op de nieuwe en werkende (!) ADSL aansluiting van Bart. Dat hebben we dus al voor elkaar. Nu hoeft Bart mij niet meer te vragen om sjit voor 'm te downloaden. Scheelt mij weer datalimiet.

De donateursavond was geslaagd. Alleen de foto's zijn nog NIET online. Klachten naar de slotruiters. Voor adressen scroll naar beneden en klik!

Bobby is erg charmant en we hebben een leuk gesprek gehad. Eerst natuurlijk mijn hele situatie uit mogen leggen en daarna zijn we echt aan het werk gegaan. Ik heb nu dus huiswerk. Eerst mijn CV maar eens perfectioneren.

Ik heb ook nog even met Intrum Justitia gebeld. Die hebben nu contact gelegd met UPC en die gaan het "uitzoeken" Ik ben benieuwd.....

En wanneer gaat Bart weer loggen???? Huh huh huh huh??????

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage