Uit het leven van een Krok(ed)je: Zucchero en meer!!

dinsdag 29 juni 2004

Zucchero en meer!!

Ik ben hier helemaal fan van! Deze man kan alles. In zijn stem hoor ik alles van Italie terug. Gaat dit album
en deze vooral horen. Heel wat anders dan Laura Pausini of Eros ramazotti en toch helemaal Italiƫ!

Trouwe lezers hebben mijn driedubbelpost van gisteren opgemerkt. Sorry. De systemen wilden gewoon niet met alkaar praten gisteren. Ik heb er maar twee van die overbodige weg gehaald.

Oh ja. Bart heeft vorige week tijdens zijn bezoek samen met Dave nog een paar foto's gemaakt. Bij deze.


Hier zie je mijn en Dave's linker onderbeen op woensdag 23 juni.


Mijn bovenbenen Op die avond bleef het verband nog redelijk zitten...

We hebben trouwens erg gelachen om de Donald Duck van "die week"... Snok!!!

Blijft lachen, de Donald Duck. Vooral omdat Nico van "Eigen huis en Tuin" hier een spijker in de muur moet slaan. Erg om moeten lachen!


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage